Pierwszy rozdział nowej przygody!

             Dzień dobry/wieczór każdemu, kto zaszczyci mnie i przeczyta tego posta!
Cieszę się, że ktoś tu zajrzał. Nowy blog - nowe obowiązki oraz przeżycia. Czego chcieć więcej? Teoretycznie brakuje mi tylko jednego: czytelników. Was. Ale w jaki sposób zapełnię ten brak?

               Co to jest?

       Ten blog będzie miejscem poświęconym jednemu z największych skarbów ludzkości - książkom. Tym dla mnie są - czymś cennym, co się kocha, o co się dba. Wiem, że istnieje już tyle blogów z recenzjami, iż nikt ich nie zliczy. A jednak podjęłam się tego zadania. Poprzedzając pytania, o powód - moją kluczową myślą w odpowiedzi jest fakt, że po prostu nie każdy ma ten sam gust. Nie wszyscy czytają to samo, nie wszyscy mają to samo zdanie. Być może wielu z Was nie spodobają się mój sposób pisania, moje przemyślenia i opinie, aczkolwiek mam nadzieję, że wśród całej Polski odnajdę choć parę bratnich dusz! :)

           Jak będzie wyglądać moja aktywność?

      Posty będę pisała nieregularnie, ale postaram się zawsze pisać, kiedy będę miała do tego powód bądź możliwość. Poprawiłam się ostatnio z czytaniem książek, także  z recenzjami nie powinno być problemu. Chociaż nie zajmę się tu tylko pisaniem opinii na temat książek, kiedy tylko wpadnie mi jakiś nowy pomysł to się z Wami podzielę! I liczę, że też będziecie aktywni i pokażecie się, jeśli zajrzycie tutaj. Czekam na wszelkie opinie i komentarze!

            Kim jestem i skąd pomysł na motyw?

     Nastoletnia dziewczyna, z dość pesymistycznym nastawieniem do życia, ale kreatywna i zwariowana. Kocham książki, rysowanie i inne twórcze bzdety. Wszelkie ogóły na mój temat znajdują się w odpowiedniej zakładce na blogu, jeśli chcesz wiedzieć więcej (spróbuję ją umieścić w odpowiednim czasie, jeśli ją widzisz, znaczy to, że zrobiłam postępy w układaniu szablonu bloga!).  A jakby ktoś był ciekawy skąd pomysł na motyw - polecam wrócić do nagłówka i cytatu, jakiego na nim umieściłam. ;)
        ***
        Myślę, że to będzie tyle na początek! Musiałam wstawić pierwszy post, ale tak naprawdę całość bloga dopiero przygotowuję. Trzymam kciuki, żeby to wszystko się udało. Trzymam kciuki za Was i za to, abyście tu zostali razem ze mną. Nie będę tu potrzebna bez Waszej obecności. Przesyłam wszystkim internetowe przytulasy i do pierwszej recenzji! Możecie się przedstawiać w komentarzach pod tym postem, trzeba się integrować, nie? :D 
PS. Nagłówek bloga wykonałam sama, wszelkie przeróbki, efekty itp. Podstawa, czyli samo zdjęcie, bez żadnych efektów, znalezione w Google.

Komentarze