"Moja dusza pachnie Tobą" Aleksandra Steć - wyd. Camilove

Autor: Aleksandra Steć 
Tytuł: Moja dusza pachnie Tobą 
Wydawnictwo: Camilove 
Rok wydania: 2017
Tytuł oryginału: - 
Nazwa cyklu: - 
Liczba stron: 148




,,Paradoks ludzkości: Więcej człowieczeństwa mają w sobie zwierzęta.”
Aleksandra Steć jest psychologiem z zawodu, z zamiłowania zaś pisarką i poetką. Książka „Moja dusza pachnie Tobą” to jej debiut.
Jesteś częścią mojej duszy. Gdybym chciała w lustrze zobaczyć odbicie swojego serca – Zobaczyłabym Ciebie. Tak mówi tył okładki książki
i w ten sposób ją opisuje. Czym właściwie jest ten tomik? To zbiór jej myśli, tekstów, które pojawiały się w jej głowie w (moim zdaniem) różnych chwilach w życiu – czy to złość, czy tęsknota, czy miłość do drugiej osoby. Pisze tam także o kobiecości, by ją doceniać i pielęgnować. Znajdzie się tam też odniesienie do wspomnień, dawnych chwil z kimś bliskim oraz o wadach ludzkości, ich brakach w kochaniu i rozumowaniu.




Przeczytałam książkę w jeden wieczór, słowo po słowie, analizując ich znaczenie, zaznaczając najbardziej trafiające do mnie fragmenty lub strony. Jednak to był błąd. Nie to, co zrobiłam, tylko to, w jaki sposób. Jestem tutaj czasami od recenzowania i najbardziej zależy mi na czasie (i zrozumieniu oczywiście). Aczkolwiek mając do dyspozycji pełnię swobody i czas, poświęciłabym każdej stronie jeden osobny dzień. Każdego kolejnego dnia czytałabym po jednej stronie, myślałabym nad nią cały dzień i przyjmowała ją jako radę do swojego życia. Podziwiam autorkę Moja dusza pachnie Tobą za pozwolenie swoim myślom przenieść się na papier, a następnie do świata. Czasem znajdziemy coś, co pomyślał z nas każdy i może wie o tym, co przeczytał, ale czy potrafił ubrać to tak w słowa? Podzielić się z tym ludźmi? Myślę, że to co przeczytamy w czymś podarowanemu społeczności dociera do nas bardziej, głębiej, dobitniej. Wwierca się w naszą pamięć. I to właśnie jest wartością tej książki. Zaś jej wydanie jest idealne w swojej prostocie.
,,Jeśli nie wiesz co masz dalej zrobić, to zrób sobie kawę.”


Jestem naprawdę przyjemnie zaskoczona. Lubię życiowe, swobodne rzeczy. Moja dusza pachnie Tobą może pomóc w codziennych problemach, rozterkach albo zwykłych przemyśleniach. Potrafi zmotywować swoimi tekstami, a także rozpuszcza serce prawdą o miłości. Według mnie każdy miłośnik literatury (i w sumie nie tylko) powinien zaopatrzyć się w taką książkę i czytać ją dla przyjemności albo błądzić po tekstach w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytanie. Jestem stanowczo na tak w posiadaniu takich tytułów w swojej biblioteczce.
Dziękuję z całego serca Pani Aleksandrze Steć za udostępnienie mi swoich prac jako szansę na przeczytanie i zrecenzowanie ich. Przesyłam gorące pozdrowienia i mam nadzieję, że nie zabrakło w moim tekście niczego, co powinno się w nim zawrzeć. :)

Komentarze